-
FREE MEMBER
NO Posting or PM's Allowed
Enfield Gewehr NO7 MK1 22lfb
Hallo ich bin ein neues Mitglied ! Leider sind meine Englisch-Kenntnisse sehr schlecht . Ich besitze ein Enfield Gewehr NO7 MK1 22lfb . Ich Frage mich wie alt es wohl ist und erhoffte hier Informationen zu erhalten
Moderator Edit: Using the Google "Translate Page" function built into our site, (see small red icon bottom of your browser bar -->
) he said:
Hi I am a new member! Unfortunately, my English skills are very poor. I own a rifle Enfield NO7 MK1 22lfb. I wonder how old it is well and hoped to get information here
Note: To translate from
German to English, you would click the
English while viewing the translation pop-up menu and the original thread. Note: You may have to click twice on some browsers to activate Google Translate, then look at the
top area of your browser for the small Google Translate menu bar, so you can switch back to the
Show Original language presentation of the thread page.
Information
|
Warning: This is a relatively older thread This discussion is older than 360 days. Some information contained in it may no longer be current. |
|
Last edited by Badger; 08-08-2015 at 07:18 AM.
-
08-08-2015 05:13 AM
# ADS
Friends and Sponsors
-
FREE MEMBER
lee Enfield NO7 MK1 BSI 22lr
Kann mir einer was zu diesem Gewehr sagen , Alter , ab wann gebaut
Moderator Edit: Using the Google "Translate Page" function built into our site, (see small red icon bottom of your browser bar -->
) he said:
Can what to say about this gun, Age me a date from built
Note: To translate from
German to English, you would click the
English while viewing the translation pop-up menu and the original thread. Note: You may have to click twice on some browsers to activate Google Translate, then look at the
top area of your browser for the small Google Translate menu bar, so you can switch back to the
Show Original language presentation of the thread page.
Last edited by Badger; 08-08-2015 at 07:18 AM.
-
-
Contributing Member
Wie bitter? Konnen sie bitter in English sprechen? Vielen dank.
-
-
Browningslb
Bitte machen Sie Fotos von Ihrer Waffe, so dass die Mitglieder in der Lage, besser helfen.
Sie könnten durch das Lesen dieses Artikels mit Google Translate in der MKL (Milsurp Knowledge Library) gestartet [/ b].
Milsurps Knowledge Library - 1944 C No.7 .22 Caliber Lee-Enfield Training Rifle
Gestarte mit dem Google "Übersetzen Site" die Funktion eingebaut unserer Website (siehe kleine rote Symbol unten in Ihrem Webbrowser bar --> , um aus dem Englischen ins Deutsche zu übersetzen, Sie klicken Sie auf die deutsche Option während Übersetzung Popup-Menü und den Beitrag sehen. Hinweis: Sie müssen möglicherweise auf zweimal auf einigen Web-Browsern zu aktivieren Google Translate, dann suchen Sie an der oberen Fläche von Ihrem Web-Browser für die Zugabe einer geringen Google Translate Menüleiste, so dass Sie wieder an den Schalter können Original anzeigen Sprache Präsentation die Seite. Einmal aktive und offene, können Sie auch wechseln zu übersetzen und lesen Sie unsere Web-Seiten direkt aus, dass Google Translate-Menü Dropdown-Feld selbst, bis Sie es schließen mit der kleine X in der rechten oberen Ecke der Google Translate Menu.
Danke,
Doug
Last edited by Badger; 08-10-2015 at 06:29 AM.
-
-
Legacy Member
Herr Browningslb
Willcommen zu diese site.
-
-
Contributing Member
Es gibt ein deutsches Buch über Enfield-Gewehre, es wurde von Bernd Rolff geschrieben. Darüber steht viele Information über das No. 7 Gewehr, auch auf Deutsch. Ein Foto von der Hülsenbestempelung wäre gut, dann könnte man sicher mehr sagen.
-
-
Legacy Member
Ich bin verloren.
Seit 1974 hat ich kein Deutsch gesprochen.
Sprechen sie "Strine"?
-
-
He's obviously not interested in spite of our willingness to help............
-
Thank You to Peter Laidler For This Useful Post:
-
Contributing Member
sounds like a Jerry morse tapper to me!
-
-
FREE MEMBER
kindness gentleman.........Kindness